joi, 25 martie 2010

Pentru Primavara




Noptile negre si geroase s-au dus
Cerul cu soarele palid s-a stins
Este intaia zi de primavara...
Roua diminetii sclipeste...
Orbind orizontul.

Totul a prins viata...
Ca printr-un farmec infiorator
Printre raze impletite de lalele
Ascult tacerea noptii in nestire

Ma ratacesc in stele de argint...
Ce poarta numele de paradis...
Florile ma imbata in parfumul lor ametitor
Si...parca visez...

Privesc cerul...
Am uitat de realitate
Imi soptste cuvinte tandre
Parca dintr-o alta lume

Primavara a venit...
Si... a adus cu ea sclipirea in mii si mii de culori
A naturii...
A adus cu ea cerul patruns intr-un albastru straveziu

Florile parca danseaza
La cea mai mica adiere a vantului
Dar in dansul lor dezordonat
Exprima soapte de vis

Stau pe verdele crud al ierbii
si astept ca racoarea sa-mi vorbeasca...
Sa-mi alinte chipul
Am asteptat clipa asta de mult timp
E ca o vorba dulce....

Pentru primavara...

0 comentarii:

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP