joi, 3 martie 2011

Eterna Primavara a Iubirii........

Se spune ca MARTIE este Inceputul Primaverii! De fiecare data a unei noi Primaveri! Sa pasiti in noua Primavara asa cum ati pasi intr-o Imparatie fermecata caci asta este fiecare Primavara.O Imparatie a splendorilor, un Tinut de Basm in care totul te incanta daca stii sa-l privesti! In care totul te atrage catre Lumina si totul iti vorbeste prin mii de culori, de sunete, de frumuseti fragede, despre DUMNEZEU! Hraniti-va Sufletul cu minunatia proaspata a Ierbii, a Florilor, a Pomilor care infloresc! Cereti Primaverii sa va dea puterea ei de face sa renasca totul mai mandru, mai frumos ca niciodata! Imbatati-va cu Lumina si parfum de Floare! Si, mai ales, bucurati-va ca sunteti fiecare , asemanatori Primaverilor de fiecare data mai frumosi, mai luminosi, mai iubitori si mai buni, caci iata , un nou timp al INCANTARILOR DIVINE a sosit!
Nu-l pierdeti ...........
.................

Va iubesc!!!!!!



Holograf - Primavara incepe cu tine

Vezi mai multe video din muzica



IUBIREA INFLORESTE PRIMAVARA

Vezi mai multe video din muzica


Gheorghe Gheorghiu - Sa vina primavara

Vezi mai multe video din muzica



FLORI DE PRIMAVARA!

Vezi mai multe video din muzica

3 comentarii:

Maryenutza

Am venit, am vazut , mi-a placut ...si m-am inscris la "persoane interesate" pentru ca blogul tau o merita din plin!Cu prietenie,
Mariana Bendou

Genny

Multumesc din inima Mariana!

alpa

La multi sola mea dlagă îţi spun eu flăţiorul tău mai mic
Să ai parte de iubire mereu
De al mine să ştii ca ai

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP