joi, 6 mai 2010

Leapsa ...:))

Primita de la Black Angel

Hmm.....am mai invatat un joc nou...
Deci....Topul primelor 10 "fericiri":)) ......ar fi....
1. Familia
2. Iubirea
3. Cafeaua si tigara matinala
4. Marea
5. Muzica romance
6. Filmele bune
7. Prietenii(acei adevarati)
8. Animalele
9. Florile
10.Poezia

Black Angel merci pt cadoul(leapsa) facut!....asa ca dau si eu mai departe tuturor care ma viziteaza...:))

O melodie speciala pentru toti blogerii care ma viziteaza si imi lasa commenturi !!!

2 comentarii:

Castiel

... deci .. aveti marea prin apropiere.... si cred ca si animale ;)
frumoasa melodia :D .. si mie imi place Clayderman ... mai ales Ballade pour Adeline

Genny

Deci...:)) Din pacate nu ....locuiesc in nordul tarii....:)) Ballade pour Adeline e mai mult decat celebra....Cred in opinia mea ca il reprezinta pe Clayderman...

Blogger template 'Purple Mania' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP